Magnus_K
Medlem
Precis.Och man kan ta en båt dit tex hyra Rib eller liknande för resan om man inte vill ta taxi eller egen bil.
Då anländer man direkt till baren också
Precis.Och man kan ta en båt dit tex hyra Rib eller liknande för resan om man inte vill ta taxi eller egen bil.
Attans att jag inte är hemma, bor ju granne bokstavligt och det har blivit min nya lokala "sunk restaurang" då de inte har sin stjärna kvar längre. Tycker faktist att det är bättre än någonsin på Lux. Samma service, och fantastisk varierande mat.
Gillar runda bord, hade ett för typ 10 pers på Nimb Brasserie senast.Ska nog starta en tråd om runda bord och/eller chambre séparée med inspiration från denna tråd. Alltid mycket trevligare med runda bord för medelstora sällskap.
Ja, men för styrelsemiddag är det lämpligt. I ett sådant sällskap finns det alltid någon som inte kan slita sig från att snacka jobb.Gillar runda bord, hade ett för typ 10 pers på Nimb Brasserie senast.
När det kommer chambre séparée så instämmer jag vid vissa tillfällen men passar inte med alla vänner. Kan bli tråkigt om man är ute med folk som är för "lugna".
Måste vara lite go om man har det.
Köper det men finns bra och dålig enskilda rum.Ja, men för styrelsemiddag är det lämpligt. I ett sådant sällskap finns det alltid någon som inte kan slita sig från att snacka jobb.