Senaste nytt

Strejkens hjältar?

palmen

Moderator
Vi är många som på ett eller annat sätt drabbas av denna strejk.
Jag vill ändå lyfta ett stort tack till customer support just nu. Var själv i kontakt med dom 3 ggr innan jag fick min resa ombokad och de var trevliga och hjälpsamma trots att arbetsbelastningen just nu måste vara enorm. De blir ju också indragna i detta utan att kunna påverka.

Tänk på det när ni väl kommer fram till dessa personer, ett litet uppskattande ord för deras insats kan göra mycket.

Jag håller fullständigt med.

Jag har haft kontakt med dem för att hantera ombokning för resor både i fredags och inför imorgon.

De är extremt hjälpsamma onekligen. Det var dock tydligt att agenten jag pratade med idag var lite mer stressad än vanligt.

Jag sa att vi kunder förstår att det är extremt mycket mer jobb än vanligt och att jag hoppas att han iallafall fått sina kaffepauser. Jag upplevde det som han uppskattade omtanken och vi önskade varandra trevlig helg innan samtalet var över.

Vill även personligen skicka ett tack till alla på forumet som gör en stor insats med att sprida kunskap och svara på frågor om strejken utifrån vårt perspektiv.
Vad vi kan göra för att komma iväg på resan även om sas inte flyger.

Ett stort tack!

Stort tack till snubben som kunde boka om mig utan snack till Finnair och sen biljetterade mig från USA.

Stort ris till den svenska medarbetare som hävdade det att det absolut inte gick eller fanns plats någonstans och att jag fick ge mig till tåls att få en ny biljett tills imorgon efter att ordinarie flyg skulle avgått.

Även ris till SAS som verkar stänga de svenskspråkiga kanalerna trots att köerna är extremt långa.

• Gilla
Reactions: Gus
Fick också bra service vid ombokning idag, de löste ombokningen på ett bra sätt, och gick på mitt förslag , även fast det blev utanför alliansen (Finnair).

Stort tack för bra service!

Hade en backupbokning till SFO på torsdag. Ringde in och fick info om 2 minuters väntetid (EBD) men de svarade efter 30 sekunder.

Kunde boka om fram till slutet på september vilket inte passade så bokade av resan helt.

Väldigt trevlig agent som beklagade att det blivit så här. Jag fick dock toppenservice och poängen är tillbaka på kontot redan.

Undra om man kan göra något för dessa personer som jobbar med kundtjänst, mer än att vara trevlig mot dom.

Toppen