Senaste nytt

Strejk Lufthansa 23/11 - 2016

Inte mycket aktivitet i München nu. Vi bokade om till fredag med SAS via Oslo när torsdagens LH-flight till Arlanda blev inställd. Känns som rätt val en dag som denna.
image.jpeg

Rom's tunnelbaneanställda strejkar typ varannan fredag, vad tror vi fortsätter strejken tills på söndag? Jag sitter i Rom just nu och har inga möten på måndag så känns helt lugnt att chilla kvar här tills på måndag ifall Lufthansa löser hotell.

Går det att se i förväg om en flygning ställs in?
En kompis missade just sitt SAS flyg och vart ombokad CPH-MUC med Lufthansa i morgon bitti.
Kul för han om även den ställs in?

Du kan gå till Lufthansa.com och sedan kolla status på flighten. Jag ser två flights i morgon och båda står som "scheduled", alltså ok. Hörde att det kommit mycket snö däruppe idag? Stämmer det? Skål från LH716:)

Du kan gå till Lufthansa.com och sedan kolla status på flighten. Jag ser två flights i morgon och båda står som "scheduled", alltså ok. Hörde att det kommit mycket snö däruppe idag? Stämmer det? Skål från LH716:)

Japp, och hela tiden kommer det mer och mer... :)

Verkar vara en bra resa du har fått tag på, är sugen på att göra en sån i österled. var några år sen min 9 segments USDM resa i Asien.

Resan började lite tveksamt men är nu toppen. Efter en dag vid FCT kan man ju inte känna sig krasslig:) Vi måste får till en BC skoterträff denna vinter!

Toppen