Hur länge har de tänkt att hålla på att strejka tro?
Vet inte men danskarna är enligt mig värre än franska bönder.....
Hur länge har de tänkt att hålla på att strejka tro?
Glädjande, det skall bli intressant att veta vad som kom ut av strejken/ uppsägningen av lokalavtalen.Fick meddelande från SAS kl 22.10 att strejken är slut.
Hahaha...Jeg er dansk og fra bondefamilie...og dermed betydeligt værre end fransk adel? Hvor mange sydsvenskere og ikke danskere mon der arbejder i GG? Jeg vil tro at majoriteten ikke er "jävle danskere"...?Vet inte men danskarna är enligt mig värre än franska bönder.....
Prøv @Agö - han er vores største gourmant her på forumet.... har en flygning till Shanghai i busniess men har bara 60 min i Köpenhamn för transfer. Vet någon var man får vouchern och kan rekommendera något att köpa med och att äta på planet från flygplatsen?
Kommer du från Stockholm/Göteborg så landar du sannolikt vid B (Stockholm) eller bussgate (Göteborg). Det bästa är nog då att snabbt ta sig mot Gorm's eller Aamanns. Här är en förteckning över de ställen som har s.k. "Food to Fly". Sushin på Yo Sushi! är OK. Är du mer för mackor tycker jag att Caviar House har justa sådana.Fick dock sms av sas som skrev att dagens catering skulle vara starkt begränsad och att man skulle kontakt ground staff.
Jag har en flygning till Shanghai i busniess men har bara 60 min i Köpenhamn för transfer. Vet någon var man får vouchern och kan rekommendera något att köpa med och att äta på planet från flygplatsen?
Tak for dette link! Man bliver helt sulten - måske er en voucher at foretrække - de priser er jo ikke afskrækkende. Sammenlignet med et skrabet (eller intet?) måltid ombord vil jeg i fremtiden overveje at proviantere i lufthavnen. Så man ved hvad man får...