Fast de skriver ju att de har fått in den...fishtank skrev:Har du inte fått svar från noreply så är ditt ärende med 100% sannolikhet inte registrerat. Skicka in igen.Klicka för att utvidga...
Skickade iväg ett mail till nu.
Fast de skriver ju att de har fått in den...fishtank skrev:Har du inte fått svar från noreply så är ditt ärende med 100% sannolikhet inte registrerat. Skicka in igen.Klicka för att utvidga...
Spontant tycker jag det är dålig kompensation, framförallt om det är strejken som är orsaken till att du bara är EBS nu. Jag hade nog krävt/bett om baspoäng enligt bokade flyg om det hade fått mig att kvarstå som EBG.FFlash skrev:Fick precis mail från customer care, de lägger 5000 poäng på kontot pga strejken. Jag hade diversa ombokningar, men pga EC261 inte gällde under strejken så klagade jag och fick nu alltså mail. Nöjd. Bra jobbat SAS. Som data point så var jag EBG då, om det nog påverkar behandlingen av ärendet. Nu är jag ner till EBS sen dess.Klicka för att utvidga...
Peter Hagander skrev:om det är strejken som är orsaken till att du bara är EBS nu. Jag hade nog krävt/bett om baspoäng enligt bokade flyg om det hade fått mig att kvarstå som EBG.Klicka för att utvidga...
Fick du bas eller extrapoäng? Har en resa som blev påverkad men där jobbet bokade om mig.Tonton skrev:I eftermiddags så trillade mitt svar från SAS in! Lämnade in min claim 22 Juni.Jag får 3000 poäng i kompensation samt 8600 SEK i ersättning för min två dagar försenade hemresa från London pga strejken.Lite missnöjd med kompensation av poäng, eftersom jag verkligen tycker att personen i kundtjänst på SAS betedde sig riktigt dåligt, men det är inte värt att bråka över mera. Overall så är jag ändå nöjd med ersättningen!Klicka för att utvidga...
Kompensationspoäng är mig veterligen alltid extrapoäng.MWi skrev:Fick du bas eller extrapoäng? Har en resa som blev påverkad men där jobbet bokade om mig.Klicka för att utvidga...
MWi skrev:Fick du bas eller extrapoäng? Har en resa som blev påverkad men där jobbet bokade om mig.Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:I eftermiddags så trillade mitt svar från SAS in! Lämnade in min claim 22 Juni.Jag får 3000 poäng i kompensation samt 8600 SEK i ersättning för min två dagar försenade hemresa från London pga strejken.Lite missnöjd med kompensation av poäng, eftersom jag verkligen tycker att personen i kundtjänst på SAS betedde sig riktigt dåligt, men det är inte värt att bråka över mera. Overall så är jag ändå nöjd med ersättningen!Klicka för att utvidga...
Snörök skrev:Fick du ersättning för utlägg eller ersättning enligt EU261/2004?Klicka för att utvidga...