Homer
Medlem
Eller Gällivare, då kan man ju ta tåg om man är lagd åt det hållet. Tog själv tåg 92 från Västerås till Luleå. Segt men jag kom fram...![]()
Eller Finnair till Kemi
Eller Gällivare, då kan man ju ta tåg om man är lagd åt det hållet. Tog själv tåg 92 från Västerås till Luleå. Segt men jag kom fram...![]()
Vad är det som blir gott om LH köper SAS?En strejk kan ju leda till något gott, aktien blir billig och Lufthansa köper hela härligheten.
Flyg som trafikeras av Cimber är inte påverkade av denna strejk va?
SK443 från GOT till CPH är det jag har i åtanke. Vi ska visserligen inte flyga förrän den 17/6 men det känns ändå som om man bör vara beredd och kolla på alternativ.
Tåget ner är alternativet och då är vi på CPH vid 9:15 och SK935 går 12:25 så det bör fungera inte sant?
En strejk kan ju leda till något gott, aktien blir billig och Lufthansa köper hela härligheten.
Vad är det som blir gott om LH köper SAS?
Och ofta strejkar.Bra fråga, jag undrar också vad som blir bra? Ett uselt FF-program om man inte flyger C eller F, mediokert flygbolag visserligen jämn service men....
Vad är det som blir gott om LH köper SAS?
Man kan få veteöl på tapp i loungen.Vad är det som blir gott om LH köper SAS?
Bra fråga, jag undrar också vad som blir bra? Ett uselt FF-program om man inte flyger C eller F, mediokert flygbolag med visserligen jämn service men....