mha321
Medlem
Principsak? Principer brukar tyvärr vara viktiga i sådana här diskussioner. Viktiga och katastrofala.Ingen som helst logik i det nej.
Annars kan de ju ge dem Diamond recognition. Den är ju bättre i Go!
Principsak? Principer brukar tyvärr vara viktiga i sådana här diskussioner. Viktiga och katastrofala.Ingen som helst logik i det nej.
Haha, säkert. SAS utspel, som får tas för vad det är, får ju piloterna att verka fruktansvärt giriga. Skadeståndsskyldighet om pilot/styrman blir placerad i Go - hellre då flytta med en passagerare som betalat för ett Plussäte. Det är inte riktigt klokt.Principsak? Principer brukar tyvärr vara viktiga i sådana här diskussioner. Viktiga och katastrofala.
Annars kan de ju ge dem Diamond recognition. Den är ju bättre i Go!
Varför är det viktigt att sitta plus intra norden?
Är det smoothien som hägrar för styrman?
Dum fråga... Om någon skulle vill låna ut sitt EBG-nummer så jag kan nå 24-timmarsupporten vore jag väldigt tacksam.
Testa det amerikanska numret, finns angivet i tråden. Lycka till nu, trist detta.Tillbaka i telefonkön... Som EBS har jag inte tillgång till 24-timmarssupporten.
Fick tag på en kundtjänst i Danmark som meddelade att den ursprungliga rutten ARN-MLA med avresa 12 juni kunder ombokas till en avresa 13 juni ARN-OSL-FRA-MLA med ankomst Malta den 14 juni 11:50. Tjejerna förlorar således två dygn på Malta...
Dum fråga... Om någon skulle vill låna ut sitt EBG-nummer så jag kan nå 24-timmarsupporten vore jag väldigt tacksam.