Senaste nytt

Strawberry - sämsta support, massor med problem

Ja, det var ju lite olyckligt…

Som info till nästa gång så kan du gå in i appen (eller på hemsidan) och aktivt välja att betala din bokning utan att faktiskt bege dig till hotellet. Via samma funktion kan man se om man har betalat eller inte.

Visa bifogad bild 152684
Jag har använt den funktionen en del särskilt när det varit kampanjer. Värt att tänka på är dock att om man avbokar så måste man kontakta kundtjänst för återbetalning, det går inte automatiskt tillbaka.

Ja, det var ju lite olyckligt…

Som info till nästa gång så kan du gå in i appen (eller på hemsidan) och aktivt välja att betala din bokning utan att faktiskt bege dig till hotellet. Via samma funktion kan man se om man har betalat eller inte.

Visa bifogad bild 152684
Jag försökte lägga till bokningen i appen manuellt då den inte hamnade där per automatik. Det gick inte och jag antog det berodde på att den är bokad åt en annan person.

Jag försökte lägga till bokningen i appen manuellt då den inte hamnade där per automatik. Det gick inte och jag antog det berodde på att den är bokad åt en annan person.
Det är inte en begränsning, man kan lägga till bokningar för andra personer också.
Jag har gjort det exempelvis när min sambo har bokat. När man trycker "Add booking" i appen så får man valet:
1714552867630.png

Mejla Platinum-supporten om att jag ville utnyttja min förmån och boka en bonusnatt i Oslo när det fanns dubbelrum lediga men inte bokningsbara för poäng. Fick följa de svar:

"Hej Cristoffer.

För att utnytja din förmån att få ett garanterad bonusnatt med din platinum status då gäller detta Platinum Garanti (kan bokas 24 timmar före ankomst).

Så med denna förmån då kan man bara boka med platinum garanti för bonus 24 timmar före."

Haha är det nån som fattar vad dom menade? Svarade att det inte stämmer och fick svar sen igen att dom gjort fel. Ibland undrar man, när de inte kan skriva korrekt en/ett" om det är AI-genererade automstiska svar...

Toppen