Senaste nytt

Strawberry Lifetime Gold

kakne

Medlem
Vid vilken tidpunkt räknas åren upp för Lifetime Gold? Mitt medlemsår avslutas 31 mars varje år. Borde jag inte fått en uppräkning på antalet år nu?

Jag tycker att Strawberrys medlemssidor både på nätet och i appen känns väldigt svajiga.

Inte ett svar på din fråga men jag hade problem med att antalet nätter med mera inte uppdaterade sig i appen, trots att det gjorde det på hemsidan, lösningen var att logga ut från appen och logga in igen.

Har du provat det? Både på hemsidan och i appen.

Har för mig att det räknade upp antalet år direkt vid brytpunkten för mig förra året.

Jag har haft lite strul med lifetime räknaren efter bytet, men har för mig att det uppdaterades (dvs lifetime +1 år) för mig så fort jag uppnått status under innevarande år (och inte först efter periodens slut).

Hade problem med att platinum inte räknades upp men guld räknades upp vid förra medlemsperiod-brytet, mailade till supporten som hänvisade till [email protected] .
Nuvarande medlemsår har räknaren inte uppdaterats, vare sig för guld eller platinum, men det räknar/hoppas jag den gör vid nästa period-bryt annars får det bli att maila igen

Hade också problem med att räknaren inte uppdaterades förra året när jag återkvalificerat mig och inte heller när medlemsperioden var slut. Mailade supporten som medgav att de haft tekniska problem med räknaren men att det ska vara åtgärdat. De hänvisade vidare till [email protected] för korrigering till rätt tid enligt tidigare visad info. Så kort och gott, dra ett mail till supporten så kan de fixa till det om det är fel.

Jag hade också problem med detta. Mailade supporten och efter ca tre veckor och två påminnelsemail om mitt ärende fick jag detta svar. Blev för less så har inte gjort något mer i ärendet sen dess.

Jag frågade alltså om inte räknaren skulle räkna upp nu när det var nytt medlemsår.

"Hej riche,

Stort tack för ditt tålamod.

Vi har mottagit ett svar från vår IT-support och de har undersökt ditt ärende.

De meddelar att det inte sker när perioden tar slut utan 365 dagar från det att du har tjänat in natt 30 under tidigare medlemsperiod

Återkom om du har fler frågor!

Ha en fin dag. "

Jag har också mailat Strawberry om varför räknaren inte räknat upp med ett år och fick detta svar:

"Thank you for your email.

It might take a while for this period to show up in your account once it's over. Sorry for the wait.

Please contact us again if you have not received it in a few weeks."

Har årsbryt 1/4 så får väl hålla mig till tåls ett tag till innan jag mailar dem igen :)

Hur de räknar det där är för mig en stor gåta..

fixade lifetime gold med gamla systemet via en halv miljon poäng.

räknaren säger nu 6 år som guld... 5 som Platinum.
Har aldrig varit guld förutom ett tag då jag utnyttjade life time som Soft landing.
Att det bara är 5 platinum kan ha att göra med att jag matchade mig in, det var automatiska förlängningar under pandemin men de där 6 årens som guld?

Nu är programmet kasst, när min nuvarande på nytt matchande period med platinum går ut så nöjer jag mig nog med guld tills de piffar upp det igen

Jag hade också problem med detta. Mailade supporten och efter ca tre veckor och två påminnelsemail om mitt ärende fick jag detta svar. Blev för less så har inte gjort något mer i ärendet sen dess.

Jag frågade alltså om inte räknaren skulle räkna upp nu när det var nytt medlemsår.

"Hej riche,

Stort tack för ditt tålamod.

Vi har mottagit ett svar från vår IT-support och de har undersökt ditt ärende.

De meddelar att det inte sker när perioden tar slut utan 365 dagar från det att du har tjänat in natt 30 under tidigare medlemsperiod

Återkom om du har fler frågor!

Ha en fin dag. "

Märkligt! Du borde du ju ha fått uppräkningen från förra åtet vid tidpunkten för nytt medlemsår! Helt otroligt att de inte verkar ha någon koll alls på detta. Ingen här inne som jobbar på Strawberry som kan berätta hur snacket går internt ang detta?

Toppen