Senaste nytt

Strawberry - det här gjorde ni inte bra!

Jag hittade ett fel i deras hemsida. Jag bad kundtjänst om kontakt till en ansvarig eftersom de på kundtjänst inte kunde hantera felet."du får använda feedback mailen så får då skicka det vidare"
Fick en feedback-adress i Norge.
Beskrev problemet och påtalade att både hemsidan och callcenter säger att frukosten ingår på ett hotell som inte alls har frukost i raten.

Stjärnorna på feedback gör inte ett dugg åt felet. Istället vidaresänder de mailet till ett hotell. Ett helt annat hotell, som inte har med saken att göra och vars uppgifter på hemsidan är korrekta ..

Strawberry har blivit rena gökboet.

Är det så kanske att Stordalen tutat i alla att företaget går så himla bra efter pandemin och att Strawberry är bättre än allt och alla att det har börjat saknas självkritik internt? Konkurrensen från Scandic, First, Elite, Thon och BW är ju svag.

Det låter som att Strawberry-bokningar som görs online kan ha vissa webbläsarcookies, app- eller enhets-ID-information lagrad så att bokningarna fastnar på alla enheter.

En funktion som inte är en bugg, men inte väldesignad för integritet?

Bokningen syntes inte i app/på webb för min vän, han fick bara bekräftelse per e-post. Bokningen knöts bara till min profil, inte till båda våra profiler. Så ingen "överhörning" utan helt enkelt fel profil, så jag skulle nog säga att det visst är en bugg, och en personuppgiftsincident.

Bokningen syntes inte i app/på webb för min vän, han fick bara bekräftelse per e-post. Bokningen knöts bara till min profil, inte till båda våra profiler. Så ingen "överhörning" utan helt enkelt fel profil, så jag skulle nog säga att det visst är en bugg, och en personuppgiftsincident.
Samma här. Fruns bokning syntes bara på mitt konto inte hennes. Som om jag hade gjort "boka åt en vän".

Stämmer. Bra tid att köpa presentkort med Strawberry mastercard om man vet att man komma att bo/äta hos dem det närmaste året
Jag gjorde det tidigare denna månaden för att få in poängen jag saknade och trilla över till platinum i förhoppning om uppgraderingar på kommande vistelser. Hittills så har 3 av 4 hotell inte vetat hur presentkort ska registreras och dessutom kan man inte checka in via appen utan får stå snällt och köa på sin tur. Nä jag skippar nog presentkort. Bättre att förbetala i appen i så fall.

Jag gjorde det tidigare denna månaden för att få in poängen jag saknade och trilla över till platinum i förhoppning om uppgraderingar på kommande vistelser. Hittills så har 3 av 4 hotell inte vetat hur presentkort ska registreras och dessutom kan man inte checka in via appen utan får stå snällt och köa på sin tur. Nä jag skippar nog presentkort. Bättre att förbetala i appen i så fall.

Förbetala i appen har aldrig funkat för mig. Tänkte göra det för en bokning i aug nu med kampanjen men fick ett felmeddelande varje gång. De var tvungna att skapa en betalningslänk från hotellet direkt istället.

Toppen