Senaste nytt

Strawberry - det här gjorde ni inte bra!

Den enda friskrivningen jag hittar på strawberry.se är "På Sommerro gäller inte förmåner om uppgradering." men det hindrar ju inte att hotellet själv begränsar lite vad de vill.

Gick det att köpa mat och liknande i baren? Det går inte att endast köpa alkohol.
Nej. Endast i resturangen. I receptionen stod det en skylt att massa olika snacks ingick i kupongen men total stopp när jag skulle plocka på mig. Endast dryck... Vatten, pepsi, Zingo eller 7up.

Nej. Endast i resturangen. I receptionen stod det en skylt att massa olika snacks ingick i kupongen men total stopp när jag skulle plocka på mig. Endast dryck... Vatten, pepsi, Zingo eller 7up.
Är tyvärr så det brukar vara (även om vissa i recpetionen ibland tillåter undantag) dvs. i kylarna i recpetionen så går det att lösa in mot typ dryck, risifrutti osv liknande men inte snacks. Du kan inte heller, som valin skriver ovan, lösa in mot alkohol i baren om du inte samtdigt köper mat av dem.

Är tyvärr så det brukar vara (även om vissa i recpetionen ibland tillåter undantag) dvs. i kylarna i recpetionen så går det att lösa in mot typ dryck, risifrutti osv liknande men inte snacks. Du kan inte heller, som valin skriver ovan, lösa in mot alkohol i baren om du inte samtdigt köper mat av dem.
Aldrig varit med innan. Varit fritt blås och ganska generöst med att runda upp också.

En fri dryck per dag också borta här åtminstone...

Aldrig varit med innan. Varit fritt blås och ganska generöst med att runda upp också.

En fri dryck per dag också borta här åtminstone...
Det beror nog på hotell, i stort sätt alla jag bott på senaste 5 åren är det strikt grejer från kylen, eller mat i restaurangen.
Hobo i Stockholm har man dock alltid kunna välja fritt på. Mitt vanliga hotell i gbg fick jag nu senast ta snacks på.

Bor man en vecka och inte äter i restaurangen får man typ 16 ramlösa annars...

Toppen