Senaste nytt

Strawberry öppnar i Karlatornet

Detta känns riktigt intressant. Dock är allt fullbokat från och med invigningsdagen och några veckor framåt.

Vad är era tankar om hotellet? Kan den fina utsikten kompensera för brist på takpool?

Själv så funderar jag på att boka en natt bara för upplevelsens skull, men kommer nog hålla mig till Clarion Post som är mitt absoluta favorithotell.

Rickard_O

Medlem
Vad är era tankar om hotellet? Kan den fina utsikten kompensera för brist på takpool?

Vad syftar du på med den fina utsikten, är det Göteborg Energi vackra värmeverk?
1715900336080.png

Alla ståtliga kranar?

Eller helt enkelt pittoreska och mysiga Backaplan?

Hotell i Göteborg bor man så nära centralstationen som möjligt, detta för att minimera vaken tid spenderad i staden!
Radisson Scandinavia är på gränsen för långt bort, men godtagbart.

Följ mig på sociala medier för mer tips och trix hur du kan minimera din tid i Sveriges 2:a (Bokstavligen...)

#Grodittgöteborgshat

Sir Lemon

Medlem
Vad syftar du på med den fina utsikten, är det Göteborg Energi vackra värmeverk?
Visa bifogad bild 153058

Alla ståtliga kranar?

Hotell i Göteborg bor man så nära centralstationen som möjligt, detta för att minimera vaken tid spenderad i staden!

Följ mig på sociala medier för mer tips och trix hur du kan minimera din tid i Sveriges 2:a (Bokstavligen...)

#Grodittgöteborgshat
Nu tycker jag du är väl ogin ;)

henrik l

Medlem
Visa bifogad bild 153058

Alla ståtliga kranar?

#Grodittgöteborgshat
Du kan ju se tågen till Stockholm

DrKlas

Medlem
Om du vill ha utsikt så se till att boka rummen/sviterna som heter något med SKY LEVEL. Resten av hotellet ligger i en byggnad bredvid Karlatornet.

Toppen