Senaste nytt

Sträckan flygs av FlyBe, vad gäller?

sk-sthlm

Medlem
@sk-sthlm @Lounge Lizard @Jonas C @pljung

Tack o det låter nästan som att det är bättre än att åka SAS?! ;)

Ser fram emot Riga och om ni har bra tips på hotell och restauranger, dela gärna med er! Hur är loungen i Riga?

Jag gillar inte riktigt planen, de är små och trånga (men du slipper i alla fall ATR till Riga...!)

Hotell Bergs tyckte jag var trevligt, Radisson Blu Ridzene var helt OK men ingenting extra. Loungen i Riga är en standard tredjepartslounge - inte fantastisk, men inte usel. Tyvärr har jag inga bra restaurangtips att dela med mig av.
 

pswe

Medlem
@sk-sthlm @Lounge Lizard @Jonas C @pljung

Tack o det låter nästan som att det är bättre än att åka SAS?! ;)

Ser fram emot Riga och om ni har bra tips på hotell och restauranger, dela gärna med er! Hur är loungen i Riga?

Loungen var klart roligare för några år sedan, hade då bla en vattenbar med olika mineralvatten från en mängd olika länder.
Om du ska bo Radisson så är Elizabete modernast, Ridzene lugnast, Latvija högst byggnad med bra utsikt och schysst spa dock med hög faktor av brittiska svensexor på helgerna, Daugava fel sida floden. Pullman öppnade för några veckor ett nytt hotell som jag tyckte var riktigt stiligt.
Mattips, Bibliotheka leverar alltid. Hotel Bergs är dyrt men rätt mysigt, även om du inte bor där har restaurangen ambitioner som lyckas rätt väl.
 

osgood

Medlem
Enda negativa med FlyBe är att de envisas med att man måste ta av sig hörlurarna under start och landning. I övrigt är servicen nästan alltid bättre än vanliga SAS
 
Toppen