Nää, det är den nya standard-erbjudandet.Är garanterat blind, men finns det ett utgångsdatum på nuvarande invitekampanj (45k)?
Nej. Det blir nya nummer.Vid uppgradering premium -> elite, behåller man kortnummer, datum, ccv osv? Har en del prenumerationer som inte får avbrytas i skarven.
Nytt kortnummer men det gamla fungerar ju ett tag till, så du hinner byta. Köp på gamla kortet hamnar desutom på nya kortets faktura när man byter inom samma kortfamilj.Vid uppgradering premium -> elite, behåller man kortnummer, datum, ccv osv? Har en del prenumerationer som inte får avbrytas i skarven.
Jag tog till slut beslutet att gå över från premium till elite i alla fall. Det var det eller sluta med det här! Jag behöver 2 för 1 för att ha en chans och det är att resa bekvämt med business och lounger som är det vi strävar efter. Jag jobbar mer mot att jag flyger dit det finns bonusplatser. Är det något ställe vi verkligen vill åka till under vissa datum, då räknar vi aldrig med att det finns platser, då får man pröjsa istället. Då hade man kanske inte heller tagit en longhaul i tre-fyra dagar, då blir inte resan en del av upplevelsen på samma vis, då vill man vara borta längre för att det ska vara värt resan istället. Har hittills inte upplevt att det varit något problem att hitta platser som varit värt det.
Många, kanske framförallt på Facebook, verkar bli extremt kränkta av att inte hitta just sina datum och destinationer, tycker inte det är med den inställningen man ska gå in i det här!
Helt rätt! Vill man lägga flera dagar på själva resan kan det fortfarande finnas ett värde i 2-4-1 vouchers.
Inte för mig. Efter ungefär ett dygn blev kortet uppdaterat i appen men tog ytterligare ett dygn efter det innan iaf spend mot voucher räknades mot nya kortet. Blev lite flygbiljetter som jag köpte för snabbt..Är ansökan godkänd gills det till ditt nya kort.