Sen måste man tänka på att FlyPremium kan kombineras med kampanjrabatter, det kan inte 2-4-1.
Vad är det för kampanjrabatter som du tänker på? Fly Premium är väl alltid 30K poäng per flyg/riktning för en long haul? Eller missförstår jag dig?
Sen måste man tänka på att FlyPremium kan kombineras med kampanjrabatter, det kan inte 2-4-1.
Till exempel:Vad är det för kampanjrabatter som du tänker på? Fly Premium är väl alltid 30K poäng per flyg/riktning för en long haul? Eller missförstår jag dig?
Sas har relativt ofta kampanj på dessa resor, exempelvis 30% som slutade igår(?)Vad är det för kampanjrabatter som du tänker på? Fly Premium är väl alltid 30K poäng per flyg/riktning för en long haul? Eller missförstår jag dig?
Vouchern gäller för en enkel eller t&r-resa för upp till två personer
Ja korrekt, se det som en voucher som ger 50%.Gött! det hade jag inte tänkt på... F*n, bra forum det här
OK, bara så att jag inte får det här om bakfoten... Om jag bokar en SAS Bonusresa (long haul, t/r) kostar den normalt 200 K poäng för två pers. Kan en 2-4-1 voucher alltså användas på denna resa, så att kostnaden blir 100 K?
Ja korrekt, se det som en voucher som ger 50%.
Reser du själv så kan du använda den så att din resa istället kostar 50k t/r
Japp, det går ej att använda båda samtidigt.Bra! Men så fort man blandar in Fly Premium ryker möjligheten att använda 2-4-1?
Han är ute och cyklar.Är det jag eller chatt-killen som fått en hjärnblödning? (Har gått vidare och fått en "riktig" person att prata med).
Visa bifogad bild 162894
Kanske något off-topic, men jag uppgraderade från Premium pga av ändringarna.![]()
Är det jag eller chatt-killen som fått en hjärnblödning? (Har gått vidare och fått en "riktig" person att prata med).
Visa bifogad bild 162894
Kanske något off-topic, men jag uppgraderade från Premium pga av ändringarna.![]()