Senaste nytt

Stor guide: SAS nya Business Class, Premium Economy (SAS Plus) och Economy Class (SAS Go)

Skal de oppdatere hele flåten med nytt interiør? Hvor lang tid tar det? Tenker å reise til DC til høsten. Er det muligheter for å reise med nytt interiør dit?

Hade sjuk röta häromdagen och blev incheckad på fel flight (skulle flyga till EWR via Oslo men hamnade på direktflighten till Newark). Efter att halva markpersonalen stressat runt för att lösa problemet som uppstått (två personer med samma namn) klev jag ombord på det nyrenoverade planet som dagen till ära körde på ARN-EWR. Sjukt fint och det märktes att personalen var stolt. Jag tror inte att det kan understrykas tillräckligt hur viktig den här revampen är för SAS som bolag.

Vet inte om det nämnts i någon annan tråd här men nu står stolen uppställd i SkyCity på Arlanda precis vid tågstationens entre, riktigt härligt att få kika på den live!

Hur står sig PE mot andra bolag tycker ni? Jag ska testa detta först i augusti i long haul för första gången.
Testat LH tidigare och skall i Juli även testa AC så jag hoppas SK imponerar. :)

Toppen