Behålla 22F eller hellre 20F, 23G, vad väljer proffsen?
RimaZ Medlem 28 Februari 2025 #2 Jag hade valt 20F för benutrymmet och annars 23G om jag vill använda inbyggda infotainment.
Mr Basic Medlem 28 Februari 2025 #3 RimaZ skrev: Jag hade valt 20F för benutrymmet och annars 23G om jag vill använda inbyggda infotainment. Klicka för att utvidga... Jag hade valt 20F för både och. Är man hyfsat lång och den framför fäller sätet max kan man i princip inte se skärmen.
RimaZ skrev: Jag hade valt 20F för benutrymmet och annars 23G om jag vill använda inbyggda infotainment. Klicka för att utvidga... Jag hade valt 20F för både och. Är man hyfsat lång och den framför fäller sätet max kan man i princip inte se skärmen.
RimaZ Medlem 28 Februari 2025 #4 Mr Basic skrev: Jag hade valt 20F för både och. Är man hyfsat lång och den framför fäller sätet max kan man i princip inte se skärmen. Klicka för att utvidga... Sant.. Jag använder inte det inbyggda ändå så reflekterade inte så mycket över det. Ser bara fördelar med första-raden över de andra isåfall!
Mr Basic skrev: Jag hade valt 20F för både och. Är man hyfsat lång och den framför fäller sätet max kan man i princip inte se skärmen. Klicka för att utvidga... Sant.. Jag använder inte det inbyggda ändå så reflekterade inte så mycket över det. Ser bara fördelar med första-raden över de andra isåfall!
H Hachans Medlem 28 Februari 2025 #5 Bulkhead. Sjukt störigt att ens existera när personen framför fäller sätet, går knapp att ta sig ut.
J Johan F Medlem 28 Februari 2025 #6 Kan bara hålla med övriga, bulkhead alla dar i veckan - värsta som finns är när framförvarande fäller sätet
Kan bara hålla med övriga, bulkhead alla dar i veckan - värsta som finns är när framförvarande fäller sätet
A ante_77 Medlem 28 Februari 2025 #8 knutsson.torkel skrev: Behålla 22F eller hellre 20F, 23G, vad väljer proffsen? Klicka för att utvidga... Var en hårding och välj 23E
knutsson.torkel skrev: Behålla 22F eller hellre 20F, 23G, vad väljer proffsen? Klicka för att utvidga... Var en hårding och välj 23E