@SmoothOperator Det kommer upp en rapport från flygningen någon gång ikväll! Här är en bild om du är nyfiken:

Jag har nu hittat business class till Sydney för cirka 27000kr enligt ITA Matrix. (En kombination av Swiss, Singapore Airlines, Thai och Austrian Airlines) Nästa steg är att försöka boka detta...
Enligt följande tråd Varför säljer ingen resebyrå biljetten jag hittar på ITA matrix sidan? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor så är det inte alltid smärtfritt...
Varken Kayak, Orbitz eller Expedia får fram samma biljett...Är det p.g.a av married segments?
Hipmunk fick däremot fram samma hemresan. Men ditresan så tog den fram med Cathay Pacific (från Hong Kong till Sydney), trots att jag valde Star Alliance...
Någon rekommendation på en resebyrå som man skulle kunna kontakta för att boka ITA Matrix biljetten?
Jag tänkte först boka genom Austrian airlines dealen till Sydney. De tänkta flygen som jag hittade under helgen hade försvunnit i morse. Orkade inte fortsätta letandet längre. För ett par tusen extra så bokade jag direkt på Singapore Airlines hemsida istället. Nu hinner jag fira nyår i Sydney samt så kan även min vän ta samma flygGött! Hur bokade du och vad kostade det?