Senaste nytt

Stockholm-Madrid saknar direktflyg

Jag tror iaf att Iberia Express ska flyga ARN-MAD. Möjligen är det säsongsflyg, så de kanske inte har börjat den tid du söker.
Andra alternativet är Ryanair, men antar att det inte är aktuellt.

Jag ska se vad jag hittar... Uppdaterar mitt inlägg inom kort

Nix, det bidde ingenting alls, jag citerar mig själv

Airlineroute svamlade bara, MAD- ARN/TXL/AMS läggs ned helt f.o.m den 10:e januari.
Jag hade en bokning i business till ALC men valde återbetalning istället för en re-routing via LHR
där enda alternativen var BA extendend breakfast och afternoon tea avgångar( ho ho ho sällan pinkar en trähäst!)

Även MAD-LAX läggs ned (för säsongen) och planen kommer istället att
användas för att öka frekvensen på MAD-SCL.
http://www.businessclass.se/oneworl...ver-skandinavienflygningar-till-madrid-2.html

Skumt inte ens Ryanair flyger NYO-MAD? De har kanske gjort det, men konstigt inget bolag flyger STO-MAD. Tidigare flög ju både Spanair och Iberia?!

Nej men 4 : Iberia, Air Europa, SAS och snart även Norwegian flyger CPH-MAD

Last edited:
Förvånad att ARN-MAD inte gått bra, hade fått för mig att det var främsta språngbrädan vidare till Latinamerika för Stockholms många chilenare, colombianer etc.

Helt enig, sakar själv direkt ARN-MAD för några år sedan gick det minst 3 dagliga avgångar två med IB och en avgång med JK
Ca 12år sedan flög AY HEL-ARN-MAD med en MD 87 gick runt 17 tiden, med retur på förmiddagen

Sommaren 2011 flög SAS ARN-MAD som sommar destination vill minnas 2 ggr i veckan
SAS har även dragit ner på antal avgångar mellan CPH-MAD.
AY kommer att börja flyga HEL-MAD vet inte om det kommer att finnas möjlighet att ha anslutning till och från ARN

Last edited:
Toppen