Dr. Miles
Expert
Annars har Air New Zealand en bra business produkt som man kan åka med mellan London och Hong Kong.
Har Air New Zealand inte slutat att flyga mellan London-Hong Kong v.v. sedan mars?
Jag tror att du skrev om detta.
Annars har Air New Zealand en bra business produkt som man kan åka med mellan London och Hong Kong.
Ja visst fasen, det har dom ju. Det är bara linjen via Los Angeles kvar nu. Sorry, my mistake.Har Air New Zealand inte slutat att flyga mellan London-Hong Kong v.v. sedan mars?
Jag tror att du skrev om detta.
Finns ju oändligt med alternativ från Europa till Hong Kong. Någon särskild allians du föredrar?
Jag tycker Cathay har en mycket bra business class produkt och med tanke på att de har sin hubb i Hong Kong är det inget dåligt alternativ. Utöver ovan nämnda flyger de även från bl.a. Amsterdam och Paris.
THAI är inte ett dåligt alternativ längre då har de numera ny Business class stol på Boeing 777-300ER till/från Stockholm.
Anslutningsflyg till Hong Kong på morgonen är dessutom Airbus A380 (samma Business class stoltyp).
(Foto: Dr. Miles)
Flugit? Flygit? Konstigt det ser ut när det är skrivet...![]()
@travellers4fun
Välkommen till BC.se!