Newyorker86
Medlem
Om jag hade flugit själv så hade jag tagit den. Nu är frugan med och hon är lite emot flygplatsbyten 
Trots att hon åker First?Om jag hade flugit själv så hade jag tagit den. Nu är frugan med och hon är lite emot flygplatsbyten![]()
Jupp. Du anar inte vilken övertalning som behövs ens för att åkaTrots att hon åker First?
Du kan ju visa amenity kits och pyjamaser man fårJupp. Du anar inte vilken övertalning som behövs ens för att åka
Jodå hon har fått några av mig från Lufthansa plus att jag smörade till mig 1 flaska la praire från Swiss när hon och jag flög sist. Har erbjudit att jag kan flyga själv, det togs inte emot så braDu kan ju visa amenity kits och pyjamaser man får![]()
Jupp. Du anar inte vilken övertalning som behövs ens för att åka
Ni byter inte flygplats, ni är på sightseeing i Tokyo ;-). Sen att ni åker från en annan flygplats kommer hon inte märkaOm jag hade flugit själv så hade jag tagit den. Nu är frugan med och hon är lite emot flygplatsbyten![]()
Byt fru!;-)Om jag hade flugit själv så hade jag tagit den. Nu är frugan med och hon är lite emot flygplatsbyten![]()