Johannes
Medlem
Hej,
Som boende i Göteborgsområdet och arbetandes cirka 50% av min tid i Danmark blir det en del turer med Stena Line till Frederikshavn, nu har Stena Line uppdaterat sitt erbjudande till frekventa resenärer med två nivåer Blue och Gold, och jag har kvalificerat mig som gold direkt och tycker att förmånerna på pappret verkar OK, vi får se hur det kommer bli i verkligenheten:
Som Gold får du extra förmåner som:
- Dubbla poäng jämfört med nivån Blue när du köper resor och handlar ombord.
- Exklusiva medlemserbjudanden i vår butik, restauranger och barer ombord.
- Ingen serviceavgift för ändring i bokning
- Ingen ändringsavgift – dagsturer/ kryssar
- Ingen bokningsavgift vid personlig service
- Gratis tillgång till Stena Plus lounge vid tillgänglighet
Det verkar som att man redan vid bokning får reda på om man får tillgång till loungen eller inte då det är ett antal platser reserverade till gold-passagerare.
Som boende i Göteborgsområdet och arbetandes cirka 50% av min tid i Danmark blir det en del turer med Stena Line till Frederikshavn, nu har Stena Line uppdaterat sitt erbjudande till frekventa resenärer med två nivåer Blue och Gold, och jag har kvalificerat mig som gold direkt och tycker att förmånerna på pappret verkar OK, vi får se hur det kommer bli i verkligenheten:
Som Gold får du extra förmåner som:
- Dubbla poäng jämfört med nivån Blue när du köper resor och handlar ombord.
- Exklusiva medlemserbjudanden i vår butik, restauranger och barer ombord.
- Ingen serviceavgift för ändring i bokning
- Ingen ändringsavgift – dagsturer/ kryssar
- Ingen bokningsavgift vid personlig service
- Gratis tillgång till Stena Plus lounge vid tillgänglighet
Det verkar som att man redan vid bokning får reda på om man får tillgång till loungen eller inte då det är ett antal platser reserverade till gold-passagerare.