Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Det låter ju bra, de vill att jag fotar av mitt EBG kort och skickar in bilden, frågan är om de accepterar att jag fotar mitt Amex kort, jag har inget vanligt kort.
Bra fråga, vissa företag godtar ju detta, andra inte.
När jag matchade mitt EBG mot CCG för ett par år sedan funkade det med en skärmdump från EuroBonussidan. Samma för min sambo och min kollega, de matchade bägge sina EBG mot CCG genom att bara ta ett screenshot på EuroBonussidan. Annars har du ju ditt EBkort digitalt i appen, kanske de godtar detta? :)

Bra fråga, vissa företag godtar ju detta, andra inte.
När jag matchade mitt EBG mot CCG för ett par år sedan funkade det med en skärmdump från EuroBonussidan. Samma för min sambo och min kollega, de matchade bägge sina EBG mot CCG genom att bara ta ett screenshot på EuroBonussidan. Annars har du ju ditt EBkort digitalt i appen, kanske de godtar detta?
I appen syns inte giltighetsdatum och det ville dom se, jag får nog ta och beställa ett riktigt kort, det tar nog nån vecka eller så...:(

Går det fortfarande att återmatcha EBG mot CCG? Var väl snack om att det inte gick längre för ett tag sedan?

Nu fick jag igenom min matchning men det känns lite konstigt då min status endast gäller till Feb 2016, det är ju endast 3 månader det känns lite kort ?
Är det någon annan som har fått en matchning med liknande resultat ?

/A

Nu fick jag igenom min matchning men det känns lite konstigt då min status endast gäller till Feb 2016, det är ju endast 3 månader det känns lite kort ?
Är det någon annan som har fått en matchning med liknande resultat ?

/A
Ja, det fick min sambo och när jag statusmatchade hennes EBG till CCG för något år sedan. Jag mailade tillbaka och de fixade det för ett helt år istället.

Jag mailade tillbaka och fick följande svar :

Hej Andreas
Club carlson medlemskap förnyas varje år i februari så din status kommer
tyvärr bara gälla fram till februari 2016.

Jag mailade tillbaka och frågade om jag kunde statusmatcha igen efter februari....

/A

Toppen