agehall
Medlem
Välkommen till ScaryTeam...Där ser man, det står internationell...
Airport Lounge Access Policy | SkyTeam
Välkommen till ScaryTeam...Där ser man, det står internationell...
Airport Lounge Access Policy | SkyTeam
China airlines matchar status. Matchade mitt EBG mot Dynasty flyer Emerald (Elite plus). Skickade mail till tpeccdfp@china-airlines.com och bifogade bild på mitt kort samt aktivitet på kontot. Fick svar efter 5 dagar och kontot uppgraderat efter ca 3 veckor.
Matchade mot SAS American Express kortet, vilket har ett helt annat Valid thru datum, december 2017, än min nuvarande EBG status, mars 2016, vilket eventuellt gjorde att statusen hos MilleMiglia blev till 31/3-2017, istället för det förväntade 31/3-2016. Man tackar.
Gjorde precis så, skrev och tackade för matching men att jag bifogat fel kort, hörde inget från dom men ca 2v senare så var datumet ändrat i min profil till 2017Hmm... fick bara 2016/03 undrar om jag ska skriva och "klaga" (be snällt) att få förlängd matchning till 2017 och bifoga mitt amex istället ( givetvis med maskat kontonummer?
Gjorde precis så, skrev och tackade för matching men att jag bifogat fel kort, hörde inget från dom men ca 2v senare så var datumet ändrat i min profil till 2017![]()
Air France på CDG där non-Schengen loungen är betydligt bättre än vad KLM erbjuder på AMS.Vilka har bast lounger (KLM i AMS eller AF pa CDG)?