Senaste nytt

Statusmatch mot "svenska" hotellkedjor

Ska hela sanningen fram så är det bara kortvarig Diamond på Hyatt.

Regarding your inquiry, currently a Diamond Trial Offer is available. You will receive trial Diamond membership for 60 days with proof of top tier status with one of our competitor programs. However, you must complete 12 nights in 60 days to maintain Diamond membership through February of 2014. You will also receive 1000 bonus points on your first six eligible nights within 60 days, up to a maximum of 6000 bonus points. Please be aware that the earning period for the promotion begins at the time of enrollment.

Please note the list of competitors that Hyatt Gold Passport will match:

Hilton Gold VIP or Hilton Diamond VIP
Marriott Gold or Marriott Platinum
Starwood Platinum Preferred Guest
Priority Club Platinum

Någon som lyckats matcha mot bättre än silver på Nordic Choice? Jag fick erbjudande om silvernivå om jag tecknar Master Card med poängintjäningsmöjligheter.

Jag är Club Carlson Gold Elite och Le Club Accor Platinum...

Har försökt med GHA black samt Priority Club Platinum. Svaret var silver.
Jag skrev också tillbaka och sa att den nivån kan jag ju få med bara ett master card. Men ikke.
Max silver, sådan verkar deras policy vara.

Någon som lyckats matcha mot bättre än silver på Nordic Choice? Jag fick erbjudande om silvernivå om jag tecknar Master Card med poängintjäningsmöjligheter.
¨
Jag är Club Carlson Gold Elite och Le Club Accor Platinum...

Fick bara silver jag med när jag matchade mot HH Gold, men en guld challange på 10 nätter under 4 månders period som jag själv väljer ger guld.

Gammal trad men vacker liv i den. Forsokte just statusmatcha mitt Club Carlson Gold och Hilton Gold till Nordic Choice. Fick Silver, och sedan Gold om jag bor dar 20 natter inom 5 manader. Lite tam match med tanke pa att man bara behover bo 5 natter for silver.

Toppen