Senaste nytt

Statusmatch British Airways Executive Club?

Jag insåg just att FruAgehall kommer att missa Galleries First. Jag får mina sista 20TP som behövs till Gold på hemresan. :(

Det var ju inte vad jag tänkt mig, men jag tror inte ens jag orkar försöka få dem att peta upp mig i förväg. Det verkar ju ta rätt lång tid om de öht går med på det så hon får nog se GF nästa gång vi passerar LHR istället.

Kan du inte ta en billig ekonomibiljett T/R ARN-HEL eller något innan ?

Ex.

Avgång må 26 aug ARN till HEL – direktflyg 0t 55m
Finnair – Flightnr: 2638
Körs av Flybe 0t 55m
Avgång må 16:30 ARN Stockholm, Sverige
Ankomst må 18:25 HEL Helsingfors, Finland
Economy | Priskod: OBA2SE | Embraer 190 (Jetplan, smal kabin)

Retur ti 27 aug HEL till ARN – direktflyg 1t 00m
Finnair – Flightnr: 2631
Körs av Flybe 1t 00m
Avgång ti 23:35 HEL Helsingfors, Finland
Ankomst ti 23:35 ARN Stockholm, Sverige
Economy | Priskod: OBA2SE | Embraer 190 (Jetplan, smal kabin)

1076 SEK

Hon låter dig nog åka eftersom syftet är gott ;-)

Lätt värt tusen kronor för att få tillgång till Galleries First för två personer, baserat på bilder jag sett av utbudet. :)

Jag insåg just att FruAgehall kommer att missa Galleries First. Jag får mina sista 20TP som behövs till Gold på hemresan. :(

Det var ju inte vad jag tänkt mig, men jag tror inte ens jag orkar försöka få dem att peta upp mig i förväg. Det verkar ju ta rätt lång tid om de öht går med på det så hon får nog se GF nästa gång vi passerar LHR istället.

Modigt att erkänna hur du ställt till det ;)

Lösning: dagstur till Berlin eller Wien med AB eller Helsingfors AY

Problemet är att jag inte hinner iväg innan vi ska till LHR. Kan ju iofs kosta på sig ett samtal till BA - kan ju inte få mer än ett nej. Det hade ju varit smidigare att flyga ihop 20tp, men det blir som sagt svårt. :(

Lätt värt tusen kronor för att få tillgång till Galleries First för två personer, baserat på bilder jag sett av utbudet. :)

Utan tvekan. Några timmar där med gott humör och det har betalat sig flera gånger...
Med tanke på hur dålig valuta man får för pengarna på krogen i Stockholm (300-400SEK för en vettig huvudrätt, rätt dåliga viner för 500-600SEK, vanligt bubbel kostar minst 600 på krogen, fråga inte vad en JW Blue Label 4 går på osv) så känns det bättre att lägga 1500SEK T/R och sedan sitta i Galleries First en halv dag. ;)

Toppen