Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

Så här svarade ab på min förfrågan att få Platinum i stället, gjorde förfrågan den 25 Jan.

thank you for your status match request.

Please note, you have already statusmatch with your SAS Gold Card.

We can not do statusmatch again and kindly ask you for your understanding.

Varför de kallar mig Schulz förstår jag inte men troligen har de väl klippt in ett standardsvar.

• Gilla
Reactions: FFS
Jag fick Topbonus Gold mot mitt SAS Gold inom några dagar. Skickade då ett mail med en lång (inte helt sanningsenlig) förklaring om att jag kommer att resa mycket detta år på grund av nya jobbprojekt och att jag dessutom ansvarade för reseplaneringen för mina kollegor, i hopp om att få Platinum. Det nekades med svaret att det bara är HON Circle som matchas mot Topbonus Platinum.

Mailade 25 januari. Fick svar igår:

thank you for your status match request. You will receive your topbonus Gold Card within the next 21 days via mail.

Please note that you will automatically receive a topbonus Classic Card (red) when you a part of a new enrollment for the topbonus program, your new status card is available in a separate letter.

Matchade med Turkish Airlines Gold Elite (Star gold). Hittade inte kortet så tog screenshot på TK hemsida med bild på kortet och statement, verkar ha dugt.

Dear Mr. H,

thank you for your status match request.
You will receive your topbonus Gold Card within the next 21days via mail.

Best regards,
Ms. D. Bottke
Your topbonus Team

Bra vecka det här fick igår äntligen klart med Club Carlsson Guld , synd bara att det verkade som man missade chansen med SkyTeam (AlItalia).

Några tips om andra värdefulla statusmatchnigar, det var ju kul det här :)
Har nu *A Guld, OW Guld och Club Carlsson Guld men hur många kan man lyckas få ihop i år ?

Stort tack till alla här på BC utan er kunskap och vänligt så hade jag åkt charter ... :rolleyes:

Toppen