Senaste nytt

Starta en ny verksamhet med inriktning Skovård på Arlanda... kom med era synpunkter!

Jag har iofs ändå svarat, men tror det kan vara gynnsamt med en riktig webbenkät där man bara behöver klicka i rutor, eller skriva längre svar. Google har en version, och även "Survey monkey" brukar fungera smidigt....

Bara ett tips, om du får dålig svarsfrekvens i tråden :)

Grazie tanto Palazzi!

Ser både mer ordentligt och seriösare ut.

Mvh Leonardo T

Jag undrar om hur det har gått med din plan att starta skovårdsverksamhet på Alranda.

Jag har passerat Hamburg flygplats i stort sett två gånger varje vecka och även passerat skoputsaren som finns på air sida och kan jag säga att det var väldigt få tillfälle jag såg någon kund där. Vi pratar om Tyskland där putsade skor är viktigare än i Sverige.

Hamburg flygplats hade ca 13,5 miljoner passagerare i 2013
Passenger traffic down by 1.4% in 2013 at Hamburg Airport - Airport World Magazine

Stockholm Arlanda flygplats hader ca 20,7 miljoner passagerare i 2013, varav ca 15,8 miljoner passagerare var för utrikes trafik.
http://www.swedavia.se/PageFiles/420/docs/dec_13/pax_201312.pdf

Hamburg flygplats är inte delad för inrikes/utrikes trafik så man kan säga att de har ca 15% mindre passagerare än Stockholm Arlandas passagerare för utrikestrafik.

Toppen