Ingen lounge pa Kastrup for Thai.Reser med Turkish från Kastrup i november (med familj). Har statusmatchat mot Thai och därmed *A gold, någon som vet om jag har tillgång till lounge?
I guess you, of all people, would know!Ingen lounge pa Kastrup for Thai.
I guess you, of all people, would know!
Ditt svar indikerar alltså att det inte är en fråga om *A utan att enskilda *A bolag måste köpa in sig i andra lounger för att erbjuda detta?
Gone are the days of Star alliance i Skandinavien?
Om jag får lov att passa på med en följdfråga på ämnet till den insatta:
Jag har PriorityPass medlemskap (köpt för 800kr/år, står inget mer angående typ av nivå på medlemskapet i appen) - Det finns Aspire och Carlsberg att få "access" till, men hittar inte info på vad det kostar att komma in. Förutom liknande: "har du inget medlemskap kan du köpa in dig för 349DKK". Vad kostar det om jag nu har ett medlemskap? (I Istanbul kostade det +$32 utöver medlemskapet)
Sitter i samma sits med business-biljetter under höstlovet. Kikar jag på Turkish Airlines hemsida så har de uppdaterat med denna informationen:Reser med Turkish från Kastrup i november (med familj). Har statusmatchat mot Thai och därmed *A gold, någon som vet om jag har tillgång till lounge?
Tack! Familjen har businessbiljetter, jag sitter inne på Ekonomibiljett jag köpt cash, så hoppades mitt *A Guld skulle hjälpa mig komma in på samma lounge... men det är där vi verkar få problem...Sitter i samma sits med business-biljetter under höstlovet. Kikar jag på Turkish Airlines hemsida så har de uppdaterat med denna informationen:
Visa bifogad bild 157631
Håller tummarna att det inte blir några problem när vi dyker upp.
Om jag förstår det hela så skall biljetten vara i Business samt att man skall ha TG guld för att komma in i SAS lounge, vet inte i vilken.Ingen lounge pa Kastrup for Thai.
Om jag förstår det hela så skall biljetten vara i Business samt att man skall ha TG guld för att komma in i SAS lounge, vet inte i vilken.