Senaste nytt

Star Alliance lounger på London Heathrow Terminal 2

Tänkte bara skoja lite så här på lördag morgon....;) Fast nu ångrar jag mig, sånt här skojar man inte om, "solly". Skämt åsido, jag missförstod skylten.

• Gilla
Reactions: SFC
Åker till Spanien på lördag och spenderar morgonen på T2 LHR. Vilken lounge har bäst frukost?

Har varit i alla lounger tidigare ett antal gånger men enbart Senator-loungen på morgonen.

Edit: nu såg jag @Cristoffer Cedergren inlägg - Bra!

Ny fråga.. Någon som har märkt någon skillnad sedan oktober? :)

Tror inte att det är någon jätteskillnad sett från oktober. B-pirens lounger är fortsatt bäst.
Fördelen med att besöka Senator-loungen på morgonen är väl att den är fortfarande är förhållandevis ren och lugn. Frukosten är helt ok.
Gillar Lufthansa, men tar på LHR alltid den extra promenaden till B-piren, oavsett vilken gate mitt flyg avgår ifrån.

Tror inte att det är någon jätteskillnad sett från oktober. B-pirens lounger är fortsatt bäst.
Fördelen med att besöka Senator-loungen på morgonen är väl att den är fortfarande är förhållandevis ren och lugn. Frukosten är helt ok.
Gillar Lufthansa, men tar på LHR alltid den extra promenaden till B-piren, oavsett vilken gate mitt flyg avgår ifrån.

Brukar också vandra till B-prien, verkligen värt det! Men har mest varit där lunchtid eller sen eftermiddag.
Får bli Senator-loungen om det inte skiljer så mycket mellan frukosten på loungerna, även fast den är ganska tråkig. Har ändå några timmar på i guldloungen på CPH senare under dagen.

Toppen