Senaste nytt

Star Alliance Loungen i Amsterdam: öppningsdatum den 7:e mars, 2019

42AFF9AF-B5BB-43D8-B01E-BD66F8138281.jpeg DC3BB024-5A5F-461F-BED6-D42D6CF03484.jpeg CD8F9500-C3D1-44A0-BFFD-0C2B13CE6E61.jpeg
Star Alliance Lounge Amsterdam

Besökte den i maj 2019. Ligger högst uppe med utsikt (fönster) mot utsiktsplattform med det gamla KLM-planet.
Fanns lite blandning av varma och kalla drycker, några olika sorters vin, öl och lite olika spritsorter förutom kaffe och alkoholfritt.
En trevlig lounge, inte mycket folk. Gott om uttag för ladda mobilen eller datorn.

Finns mer info här>>>Amsterdam (AMS) Lounge - Star Alliance

Kommer jag in i den här loungen om jag reser med SAS Plus?

Ny på forumet! Hade samma fundering som mygal då jag har en flight som avgår från Amsterdam till Arlanda och hade velat besök den nya *A loungen. Jag använde star alliance lounge finder för att hitta tillgängliga lounger för mig som silver medlem hos SAS och resande i SAS Plus. Valde "business" då jag är under uppfattningen att det motsvara Plus i Europa, men kan bara se att "executive lounge" är tillgänglig för mig med silver men när jag byter till guld dyker nya *A loungen upp.

Kommer jag in som silver? (guld till jul, så snart inte något problem :D)

Ny på forumet! Hade samma fundering som mygal då jag har en flight som avgår från Amsterdam till Arlanda och hade velat besök den nya *A loungen. Jag använde star alliance lounge finder för att hitta tillgängliga lounger för mig som silver medlem hos SAS och resande i SAS Plus. Valde "business" då jag är under uppfattningen att det motsvara Plus i Europa, men kan bara se att "executive lounge" är tillgänglig för mig med silver men när jag byter till guld dyker nya *A loungen upp.

Kommer jag in som silver? (guld till jul, så snart inte något problem :D)

Ja du kommer in med Plus

Toppen