Går det att använda denna lounge när man flyger med Star Alliance flygbolag?cantona skrev:Någon som testat våning 4 ochChina Airlines Dynasty Lounge?Klicka för att utvidga...
Går det att använda denna lounge när man flyger med Star Alliance flygbolag?cantona skrev:Någon som testat våning 4 ochChina Airlines Dynasty Lounge?Klicka för att utvidga...
Det visade sökningen jag gjorde på Star Alliance hemsida men har inte svaret.Dr. Miles skrev:Går det att använda denna lounge när man flyger med Star Alliance flygbolag?Klicka för att utvidga...
Har du matat in:cantona skrev:Det visade sökningen jag gjorde på Star Alliance hemsida men har inte svaret.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Har du matat in:*vilket flygbolag du flyger med från San Francisco*i vilken kabinklass du flyger*om du har Star Alliance Gold eller intei Star Alliance Lounge finder?Lounge Information - Star Alliance - Star AllianceT ex, när jag matar SAS och Business class, kommer China Airlines Dynasty lounge inte med på listan.Klicka för att utvidga...
Tillgång till Contracted lounge varierar beroende på vilket flygbolag du flyger med, därför det är viktigt att mata in nödvändig information i filtern.cantona skrev:Körde utan filter men sökte på SFO.Klicka för att utvidga...
Mikael S skrev:Nu har ju nya Polaris loungen varit öppen i flera timmar. Ingen som har en rapport?Klicka för att utvidga...
mjulven skrev:Kan bekräfta på plats att den är öppen. Dock reser jag inte i business idag så jag fick snällt gå vidare till United Club loungerna.Klicka för att utvidga...