Star Alliance Lounge i San Francisco

cantona skrev:Det visade sökningen jag gjorde på Star Alliance hemsida men har inte svaret.Klicka för att utvidga...
Har du matat in:

*vilket flygbolag du flyger med från San Francisco

*i vilken kabinklass du flyger

*om du har Star Alliance Gold eller inte

i Star Alliance Lounge finder?

Lounge Information - Star Alliance - Star Alliance

T ex, när jag matar SAS och Business class, kommer China Airlines Dynasty lounge inte med på listan.

Den kommer upp även i appen, om man söker utan filter. Det står att det är en kontraktslounge men det står inte vem som har kontrakt med den. Men troligtvis inte SAS och då dyker den ju inte upp om man söker på SAS.

Nu har ju nya Polaris loungen varit öppen i flera timmar. Ingen som har en rapport?

Mikael S skrev:Nu har ju nya Polaris loungen varit öppen i flera timmar. Ingen som har en rapport?Klicka för att utvidga...

Kan bekräfta på plats att den är öppen. Dock reser jag inte i business idag så jag fick snällt gå vidare till United Club loungerna.

mjulven skrev:Kan bekräfta på plats att den är öppen. Dock reser jag inte i business idag så jag fick snällt gå vidare till United Club loungerna.Klicka för att utvidga...

Samma här. Fast tycker att Centurion lounge nu för tiden är bättre än gamla United Club lounge.

Lite bilder på plats från invigningen av Polaris lounge i San Francisco igår. bra matkoncept, bl.a. sushi och fantastisk bar! Fina och bekväma sittmöjligheter. Tillgång för SAS Business och alla andra Star Alliance business/first på internationell rutt. Övriga hänvisas till vanliga United lounge.[GALLERY=][/GALLERY]

Back