Senaste nytt

Star Alliance Lounge i Bukarest (OTP)?

Hur ska man i ett läge som detta kunna veta vilka lounger som *G ger tillträde? Jag menar tredjepartslounger. Tittar man på staralliance.com verkar endast lounger som drivs av star alliance-bolag finnas med.
Både Lufthansa och Austrian Airlines har utmärkta hemsidor med loungeregister. Man väljer stad samt biljetttyp/nivå på bonuskort och så får man upp en lista över vilken/vilka lounger man har tillträde till. Där kommer givetvis även tredjepartslounger upp.

Skramlar liv i denna tråden.
Ser på Lufthansas sida att jag har tillgång till en lounge på OTP, Business Class Lounge.

Är det någon som har besökt den nyligen och har någon information om utbudet?

Skramlar liv i denna tråden.
Ser på Lufthansas sida att jag har tillgång till en lounge på OTP, Business Class Lounge.

Är det någon som har besökt den nyligen och har någon information om utbudet?

Var senast där för några månader sen och den är som det står i inlägg 8. Fräsch luftig lounge med en del chips, waffers och olika yoghurtar ibland även glass samt gott om dryck. När du kommer in i loungen, visat boardingkortet för damerna och går rakt fram så har du en stor bänk på höger sida, där har du några kylar innehållande yoghurtar och kylda drycker. Lätta att missa och tro att de endast har utbudet som finns längre in i loungen.

Toppen