Cristoffer Cedergren
Medlem
Bättre om det hade gått att blanda econony (kortflyg) med business (långa nattflyg).
När det gäller Star Alliance RTW kan man kombinera Economy class och Business class när Business class inte är tillgänglig på den flighten. Man behöver dock att betala Business class fare för hela resan.Bättre om det hade gått att blanda econony (kortflyg) med business (långa nattflyg).
De har olika konfig. Den med färre C säten ser ut som den du beskrev, den med fler C säten ligger direkt efter C.Jag fick se Lufthansas PE kabin på B747-8i. Jag hade blivit ohört besviken om jag hade köpt den produkten. Inte själva hårdvaran, men där ligger dessa 5ish rader mellan 4 rader ekonomi och resten av ekonomiklass. Ingen alls unik känsla. En PE kabin bör IMHO vara avskilt från ekonomi rent fysiskt. Jag uppfattade att så här det på t.ex. A380, men det såg inte alls kul ut på den kärran
De har olika konfig. Den med färre C säten ser ut som den du beskrev, den med fler C säten ligger direkt efter C.
PE på A380 är toppen. Längst fram på main deck med två egna toaletter. Man kommer av snabbt, direkt efter F men före C.
Jag är nog lite konstig, men när jag reser privat blir det helst på dagtid. Njuter faktiskt av själva flygningen. Sippa på en GT, titta ut, läsa lite, lyssna på musik och inte en jäkel som ringer och stör en
Om natten skal man skifte til et højere gear, så får man ovenikøbet al servicen for sig selv da de fleste jo sover. Man kan lettere komme omkring (til galley og toilet), og et klimt paa klokken ses tydeligere pga. mørket. CC kommer fluks springende....Faktisk samma här! Nattflyg är ju värdelöst.. då sover man ju bort service/mat/sprit etc