Senaste nytt

Star Alliance-bokning på sas.se stoppad (eller bara tekniskt strul)

xz0781

Medlem
Man får meddelandet: "Unfortunately, the page you're looking for isn't available right now. Please reload the site by clicking on the SAS logo."

Konspirationsteoretikern inom mig anar att det finns koppling till SAS ekonomiska situation.

Ledsen för ev ytterligare hjärtattacker, men jag har just det problemet som beskrivs i tråden, regelbundet sedan några dagar tillbaka. Men troligast SK IT i farten får man hoppas.
Hittar dock ingen tillgänglighet på SG trots att via telefon fått bekräftat att det i varje fall finns i ekonomi. Det ”tekniska problemet” med SG som omnämns skulle enligt an annan agent vara löst. Verkar ju inte så!
Blir bara mer och mer förvirrande….

Ledsen för ev ytterligare hjärtattacker, men jag har just det problemet som beskrivs i tråden, regelbundet sedan några dagar tillbaka. Men troligast SK IT i farten får man hoppas.
Hittar dock ingen tillgänglighet på SG trots att via telefon fått bekräftat att det i varje fall finns i ekonomi. Det ”tekniska problemet” med SG som omnämns skulle enligt an annan agent vara löst. Verkar ju inte så!
Blir bara mer och mer förvirrande….
SG är vadå? Är bra om vi inte använder förkortningar som kan tolkas annorlunda osv. Det är absolut bra att man rapporterar om det är problem osv men här verkade det som att något på IT sidan hos SAS strular uppenbarligen.

Toppen