palmen
Moderator
Är San Jose och San Francisco Co terminals? Annars går det inte att ha en surface sectorKanske men bara kanske det skulle vara accepterat att flyga in till San Jose och sedan ta nästa flyg från SFO??
Lufthansa flyger till San Jose.
Är San Jose och San Francisco Co terminals? Annars går det inte att ha en surface sectorKanske men bara kanske det skulle vara accepterat att flyga in till San Jose och sedan ta nästa flyg från SFO??
Lufthansa flyger till San Jose.
Detta är jag också ytterst nyfiken på!Finns det rapporterat att någon lyckats boka Oceanien via Nordamerika? I teorin borde det nog gå i alla fall.
Alternativet är en RTW biljett.Jag har läst här på BC.SE att just till Oceanien kan man välja om man vill åka västerut eller österut.
Fortfarande måste man (nog) åka åt samma håll båda vägarna.
Jag åkte för två år sedan och då fanns det inget i business under 9 månaders tid när jag letade. Hade börjat titta ett år i förväg och då fanns det datum vissa delar av året i alla fall där de släppte business. De verkar betydlgit mer restriktiva med award i business nuflög ARN-FRA-BKK-SYD-RAR för tre år sedan. Då släppte Air Newzeeland award biljetter i Business 90dagar innan avgång
Hur får jag reda på hur det ligger till?SFO, OAK och SJC borde räknas som samma..
Wow, hade inte läst den tidigare. Läste del 2 också, båda mycket bra! Tack!För att läsa mer om hur jag tog mig dit finns det reserapport på det, första delen behandlar resa till Rarotonga
Jorden runt via Rarotonga (del 1) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor