GillBates
Medlem
När jag söker i Awardtravelr ser FRA-PEK ut att flygas med en 744......Prova att flyga med Air Chinas Boeing B777-300ER mellan Beijing och Frankfurt/Paris. De har senaste First class bland deras flotta.
När jag söker i Awardtravelr ser FRA-PEK ut att flygas med en 744......Prova att flyga med Air Chinas Boeing B777-300ER mellan Beijing och Frankfurt/Paris. De har senaste First class bland deras flotta.
När jag söker i Awardtravelr ser FRA-PEK ut att flygas med en 744......
Har nyss bokat ARN-FRA (LH C) - ICN (OZ F) - NRT (OZ F) // HND - ICN (OZ C) - HKG (TG C) - BKK (TG F A380!) - LHR (TG F) - ARN (SK C). Avresa 24/11, hem 5/12. 2 dgr i Tokyo, 5 dgr i Bangkok, ca 23h i Seoul och Hongkong. US DM, 100.000 poäng var, 2 pers. Hoppas få LH F T-14 dgr från avresa men räknar inte med det...
För den som är intresserad ändrade jag OZ F FRA-ICN till NH F FRA-NRT, när jag ringde och ändrade (2 dgr innan avresa) glömde agenten bort att ta betalt för ändringen, tack för det. NH F är (nya F) hittills den bästa F jag har åkt med.
För den som är intresserad ändrade jag OZ F FRA-ICN till NH F FRA-NRT, när jag ringde och ändrade (2 dgr innan avresa) glömde agenten bort att ta betalt för ändringen, tack för det. NH F är (nya F) hittills den bästa F jag har åkt med.
Det där lät ju lyckatDet var inget snack om att riva upp bokningen pga av ändringen?
Bilder!