Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

Skistar tar inte emot AMEX. Har ett svagt minne av att jag tidigare betalat med mitt AMEX men i förra veckan när jag skulle ladda på 5 skipass till familjen gick det iaf inte.

Har alltid betalt med Amex på skistars anläggningar förut.. Nytt för iår isf. Mkt dåligt.

Har alltid betalt med Amex på skistars anläggningar förut.. Nytt för iår isf. Mkt dåligt.
I onsdags när jag skulle betala skipass sa de att de fått instruktioner att de inte längre tog Amex sedan 1/1, men att jag kunde ju prova i alla fall. Det fungerade, så än så länge verkar inte deras koppling vara borttagen.

I onsdags när jag skulle betala skipass sa de att de fått instruktioner att de inte längre tog Amex sedan 1/1, men att jag kunde ju prova i alla fall. Det fungerade, så än så länge verkar inte deras koppling vara borttagen.

Hoppas det funkar ett tag till. Vi ska till Trysil på sportlovet. Många poäng som går åt skogen om det är ett annat kort som måste användas...

Storhandla på Willys hade man inget för, naturligtvis tog de inte Amex. Tveksam om jag öht kommer få någon spend att tala om på det här kortet.

Storhandla på Willys hade man inget för, naturligtvis tog de inte Amex. Tveksam om jag öht kommer få någon spend att tala om på det här kortet.
Skicka till willys customer support att du efterfrågar det. Willys accepterar mig veterligen inte Amex någon stans. Om ed inser att de kommer tappa kunder pga detta så kanske de ändrar sig

Skicka till willys customer support att du efterfrågar det. Willys accepterar mig veterligen inte Amex någon stans. Om ed inser att de kommer tappa kunder pga detta så kanske de ändrar sig
"I våra butiker accepterar vi de svenska bankernas betalkort, men inte t ex American Express och Diners då dessa företag tar ut allt för höga kostnader. Eftersom vi är en lågpriskedja försöker vi att hålla kostnaderna nere."

Trots det tar både Rusta och Öob Amex

Toppen