Jag köpte min säng på Sova, dom tar Amex. Finns ganska bra utbud av sängar också i olika prisintervaller (10k-250k)
Alright tack!
Jag köpte min säng på Sova, dom tar Amex. Finns ganska bra utbud av sängar också i olika prisintervaller (10k-250k)
Kungsängen tar Amex. Väldigt nöjd med denNågon som använt AmEx när ni handlat sängar ? Har tänkt köpa mig bra kontinentalsäng men hittar inget ställe som tar AmEx.
Affärer/sajter som tar emot AMEX | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKungsängen tar Amex. Väldigt nöjd med den![]()
Det kanske är ett bra sätt att få dom att börja ta AmEx - efter tillräckligt många krascher så kanske de kommer till insikt att det är bättre att acceptera AmExOch så Fiskbilen. När du kör ner Amex i deras maskin lägger hela deras kortsystem ihop och man får starta om det.
Ja, om dina kunder har Amex eller cash.Om min firma enbart tar AMEX eller cash, får jag kunder då?
Kan man det? Det gick då inte senast, jag bokar mina Stena Line resor till samma pris hos Resia i Lerum där jag borKonstigt man kan boka sin Stena Line biljett online med Amex men inte betala ombord.