Senaste nytt

SQ21 - The Behemoth

Fantastisk rapport! Jag ska flyga Singapore Airlines Business på A350 x2 i februari, ser fram emot det än mer nu efter denna rapport, även fast det är på hemresan de får förtroendet att frakta chazzie :)

Tack! Grymt med vändande flyg, det är ju hardcore på riktigt :) Tips, hmm, mitt enda tips skulle nog vara att försöka få plats på rad 11 el 19 om det går. Betydligt mer plats där. Annars - bara att njuta!

Tack! Bokade rätt sent och var tyvärr inte mycket att välja på. Men en bra fotoplats om man gillar bilder på vingar..

Tack tack, rätt nöjd med det stycket också.

40 000-kronors fråga, är stolarna i business class på A350-900ULR så hårda att sova i som alla bloggare har klagat över?

Mycket trevlig reserapport, och inte minst trevligt med en reserapport som har ett eget soundtrack.

Jag har dock en stor issue med den - det gör ont djupt inne i själen på mig varje gång jag ser någon välja bort dessert till förmån för ost! Nej, nej, nej! INTE OK!

Bland de bästa rapporterna jag läst, hatten av. Bra kvalitativa bilder(du har till och med gjort dig mödan att lägga diskreta ramar på dem!), humor, ödmjukhet och lätt samt spännande skrivet.

Toppen