Senaste nytt

Specialerbjudande: Bo två för 295 kr/person 26 nov 2020 - 31 jan 2021

Dubbelrum från 295 kr/person. Upplev Sverige när du inte kan resa långt. Checka in på hotell runt jul, nyår och helger framåt med årets bästa priser. Och ett litet tips: de flesta av oss har några oanvända semesterdagar - vill du nyttja någon av dem och få njuta av en god hotellfrukost kanske? Ett dubbelrum kostar nämligen endast från 295 kr per person.

Bo långhelger (torsdag - måndag) fram till 31 januari, alla dagar mellan 17 december och 11 januari. Boka innan 2 december. Rumspriset betalas vid bokning, men du kan boka om fram till kl. 16.00 på ankomstdagen

Specialerbjudande: Hotell & frukost 295 kr/pers | Nordic Choice Hotels
 

Palazzi

Medlem
Vet inte om det är en del av samma kampanj, men flera av hotellen har en markering som anger "kvällsmat ingår".
445kr/person för hotell, frukost och kvällsmat. Är ju billigare än att vara hemma nästan :p
 

palmen

Moderator
Vet inte om det är en del av samma kampanj, men flera av hotellen har en markering som anger "kvällsmat ingår".
445kr/person för hotell, frukost och kvällsmat. Är ju billigare än att vara hemma nästan :p
Kvällsmat är ju dock inte att man får välja från en meny utan är en specifik måltid varje dag.
Vill man slippa tänka på nyårs/julmaten kan man ju boka detta, risk för att man inte får julmat/nyårsmat dock :)
 
Kvällsmat är ju dock inte att man får välja från en meny utan är en specifik måltid varje dag.
Vill man slippa tänka på nyårs/julmaten kan man ju boka detta, risk för att man inte får julmat/nyårsmat dock :)
Clarion Collection-hotellen som till exempel Wellington går för 700-800 kronor/natt i den här kampanjen. Fika+middag+frukost för 2 pers exklusuve alkoholhaltig dryck ingår.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jerk

Medlem
Eh! Vad hände nu Hade ju bokat ett rum för 395kr. Eftersom jag inte fick nån mail ang min reservation kontakta jag hotellet här i Falun. Hon förklara att jag hade bokat ett dagrum ”Office” under vissa tider men på bokning står det ju en natt 28-29 nov. Nån mer som råkat ut för samma Petter Stordalen dribbel:confused::confused:

Skärmdumpa min bokning!
 

Attachments

  • 0E8B66DA-DEE1-4616-9114-FB630C06CFBE.png
    0E8B66DA-DEE1-4616-9114-FB630C06CFBE.png
    189,9 KB · Visningar: 195
  • 72B275AF-529F-4496-AAAD-DAAD5A9CC137.png
    72B275AF-529F-4496-AAAD-DAAD5A9CC137.png
    177,9 KB · Visningar: 189
  • Gilla
Reactions: Gus

sweflyer

Medlem
Eh! Vad hände nu Hade ju bokat ett rum för 395kr. Eftersom jag inte fick nån mail ang min reservation kontakta jag hotellet här i Falun. Hon förklara att jag hade bokat ett dagrum ”Office” under vissa tider men på bokning står det ju en natt 28-29 nov. Nån mer som råkat ut för samma Petter Stordalen dribbel:confused::confused: Skärmdumpa min bokning!
Du verkar ha bokat en annan kampanj för dagrum. Att bekräftelsen säger två datum är lite konstigt faktiskt, men har aldrig provat att boka dagrum

Gissar att du menar hotell Bergmästaren i Falun? Hade jag bokat och fått bekräftelsen enligt det du skrivit hade jag ändå reagerat för hotellet i fråga är ett Clarion Collection och då ingår alltid både frukost och kvällsmat. Men det är inte så lätt att veta om man inte bor ofta hos Nordic Choice.
Clarion Collection Hotel Bergmästaren i Falun | Nordic Choice Hotels

Prova att be om att få boka av/om till det du egentligen ville boka (mot mellanskillnad).
 

intuition

Medlem
Dagrumsbokningarna ser alltid ut så.

(Beror på att de inte har anapssat systemet till dagrumsbokningar, utan hanterar det manuellt. Man ska ange den dag man vill ha dagrummet som ankomst dag och sedan blir det dagen efter som avresedag, men bokningen gäller alltså bara kl. 07-19 på ankomstdatumet)
 

palmen

Moderator
Eh! Vad hände nu Hade ju bokat ett rum för 395kr. Eftersom jag inte fick nån mail ang min reservation kontakta jag hotellet här i Falun. Hon förklara att jag hade bokat ett dagrum ”Office” under vissa tider men på bokning står det ju en natt 28-29 nov. Nån mer som råkat ut för samma Petter Stordalen dribbel:confused::confused:

Skärmdumpa min bokning!
När jag testbokar dina datum så får jag helt andra priser. Använde du länken högst upp på denna sida?

395 låter lite för bra enligt mig. Billigaste i Stockholm för en person är 500.

Screenshot_20201126-160231_Chrome.jpg
 
Toppen