Senaste nytt

Snart kommer SAS nya långlinjer - vilka destinationer blir det?

Är det en till på gång?

”Denne ændring frigiver en A321LR, som kan anvendes andre steder i netværket. Selvom flytypen kunne have været oplagt til Dubai, har SAS som nævnt valgt at indsætte en standard A320 på ruten.

Det betyder, at kun to af de tre A321LR-fly er planlagt i vinterprogrammet. Et på Oslo–New York og et på København–Toronto/Washington DC på skiftende dage. Hvor det tredje fly skal indsættes, er endnu ikke offentliggjort, men det kan potentielt åbne for endnu en ny interkontinental rute.”

Synd att SAS inte ställer om från USA till andra mer intressanta resmål snabbare. Men nästa år kanske man kan hoppas de lägger ner några USA och öppnar mer Afrika/Asien.

Känner ingen i min bekantskapskrets som vill åka till USA. Alla pratar om andra resmål senaste åren.

Synd att SAS inte ställer om från USA till andra mer intressanta resmål snabbare. Men nästa år kanske man kan hoppas de lägger ner några USA och öppnar mer Afrika/Asien.

Känner ingen i min bekantskapskrets som vill åka till USA. Alla pratar om andra resmål senaste åren.
När det gäller nöjesresor så håller jag med dig men en hel del är jobbresor och frakt vilket kanske inte är lika omfattande till tex Afrika.

Kul för alla som bor i Södra Sverige.

Alla bor inte i det som av Stockholmare beskrivs som Skandinaviens huvudstad ;)

För att få ner priserna kommer ni ända sätta er på flygbussen till Sturup eller Kastrup och flyga upp till Stockholm för att påbörja er resa där. För då sparar nu ju lite pengar...

P.S: Var det inte en rolig bild som beskrev skåningarnas syn på Skåne och Sverige i denna trå eller har jag drömt det?

För att få ner priserna kommer ni ända sätta er på flygbussen till Sturup eller Kastrup och flyga upp till Stockholm för att påbörja er resa där. För då sparar nu ju lite pengar...

P.S: Var det inte en rolig bild som beskrev skåningarnas syn på Skåne och Sverige i denna trå eller har jag drömt det?

Nej du har inte drömt ;)

Jag tycker man kanske skall ställa sig frågan varför så många linjer först placeras från Stockholm för att sedan skall flyttas därifrån.

Vad jag har hört från de SAS folk jag snackat med är att man helt enkelt inte får till en smidig och stabil drift från Stockholm samt såklart det bristfälliga matarnätverket.

Jag har flugit interkontentalt via ARN 3 gånger: första, enda och sista.

Toppen