Finns det viss logik/sanning i antagandet "fler och lättare källor till EB-poäng = höjning av poängkostnad för awardresor"?
Finns det viss logik/sanning i antagandet "fler och lättare källor till EuroBonus-poäng = höjning av poängkostnad för awardresor"?
Var använder ni EB-medlemskort idag?
Jag använder mitt på Preem innan jag betalar med Amex (som är reggad hos Preem).
Var använder ni EB-medlemskort idag?
Jag använder mitt på Preem innan jag betalar med Amex (som är reggad hos Preem).
Kan du inte skaffa ett "vanligt" EB medlemskort? Synd att missa poängEnda stället jag idag använder EB-kortet är vid i Fast-Tracken och vid gaten - då mitt kort har ett chip vilket gör att det inte fungerar att dra vid Preem. Kortet reggat hos Preem istället.
Jo, visst. Har frågat guld-supporten om det och svaret, åtminstone jag får, är att de nya medlemskorten är utrustade med chip i och med TravelCash... Därav mitt resonemang ovan.Kan du inte skaffa ett "vanligt" EB medlemskort? Synd att missa poäng
Mitt kort slutade fungera, provade på 2 Preem stationer - har beställt nytt via hemsidan - vi får se om det fungerar. SAS IT kan vara![]()
Det är riktigt. Fick samma svar, jag ville ha ett rent plastkort utan chip. De finns ej kvar längre. Har fått ett medlemskort med chip och travelcash även om TC inte är aktiverat.Jo, visst. Har frågat guld-supporten om det och svaret, åtminstone jag får, är att de nya medlemskorten är utrustade med chip i och med TravelCash... Därav mitt resonemang ovan.