Senaste nytt

Snart avslutas Radisson Rewards Americs

M.K

Medlem
65CBCC03-E495-45EA-A2F5-8B7E3F175B51.jpeg


Jag fick mail ikväll med mer detaljerad info om kommande sammanslagning med Choice Privileges.

Frågan är om vi ska använda upp poängen nu eller vänta tills de konverteras med 2:1 kurs?
 

erc

Medlem
Personligen har jag använt upp poängen på 15000-poängshotell. Som jag tolkar det kostar de billigaste awardnätterna 8000 poäng i Choice Privileges.

Ska bli intressant att se hur överföringen till Choice Privileges fungerar i praktiken. Är sedan tidigare medlem även där, dock ganska passivt.
 

Wipe75

Medlem
Sista tiden har alla mina poäng passerat från Radisson (resten av världen) till Radisson Americas och sedan vidare till Choice, frågan är om Radisson till Choice kommer funka efter sammanslagningen är klar?
 

erc

Medlem
Har någon lyckats gå med i och logga in på Choice Privileges? Jag har ett konto men trots återställningar av lösenord får jag inloggningsfel där lösenordet meddelas vara fel...
 

pswe

Medlem
Har någon lyckats gå med i och logga in på Choice Privileges? Jag har ett konto men trots återställningar av lösenord får jag inloggningsfel där lösenordet meddelas vara fel...
Jag hade problem förra veckan att verifiera mitt konto. Gjorde nytt försök igår då gick det via ny länk som då gjorde skillnad på om jag var i Europa eller inte?
 

mha321

Medlem
Tänkte försöka med den men när jag klickar vidare från Radisson mailet säger den att det redan finns ett konto med min adress. Går jag till Choice privileges och försöker logga in säger den att det inte finns, och därför går det inte att göra reset password. Går inte heller att kontakta kundtjänst online pga "something went wrong". Enda alternativet verkar vara att sätta sig i telefonkö till ett amerikanskt nummer.

Någon som känner igen sig, och har hittat en lösning?
 

Martin_S

Medlem
Tänkte försöka med den men när jag klickar vidare från Radisson mailet säger den att det redan finns ett konto med min adress. Går jag till Choice privileges och försöker logga in säger den att det inte finns, och därför går det inte att göra reset password. Går inte heller att kontakta kundtjänst online pga "something went wrong". Enda alternativet verkar vara att sätta sig i telefonkö till ett amerikanskt nummer.

Någon som känner igen sig, och har hittat en lösning?
@mha321 Lyckades du lösa problemet med Choice Privileges-konto?
 

mha321

Medlem
@mha321 Lyckades du lösa problemet med Choice Privileges-konto?
Nej. Jag har bara kommit så långt att jag fått svar från Radisson sidan att de inte kan göra något utan dem enda chansen är att ringa Choice. Gjorde ett försök och satt fast i telefonkö. Har inte orkat göra fler - tror inte jag bryr mig tillräckligt för att orka lägga mer tid.
 

erc

Medlem
Tänkte försöka med den men när jag klickar vidare från Radisson mailet säger den att det redan finns ett konto med min adress. Går jag till Choice privileges och försöker logga in säger den att det inte finns, och därför går det inte att göra reset password. Går inte heller att kontakta kundtjänst online pga "something went wrong". Enda alternativet verkar vara att sätta sig i telefonkö till ett amerikanskt nummer.

Någon som känner igen sig, och har hittat en lösning?
Exakt samma problem för mig. I kontakten med Choice Privileges ska jag tydligen inte kunna skapa ett Choice P-konto med min e-postadress eftersom den används i Nordic Choice... Och för att min historik, awardbokningar etc ska följa med till Choice P måste jag ha samma e-postadress som jag använde för Radisson Americas... Suck.

Mycket intresserad av om någon fått ordning på detta.
 
Toppen