Senator
Moderator
Vänner,
Få bolag skapar större engagemang än United och deras internationella First Class produkt. Men snart är det slut.
B747-400 fick i pension förra året
B777-300ER kom utan First (bara nya Polaris Business)
B767-300ER med First byggs om
B777-200ER med First byggs om
Det finns flera källor där ute, men denna information kommer från Airliners.net
United ending Polaris First ticket sales - Airliners.net
United slutade sälja First på B767-300ER i mars, och i slutet av juni är det slut för B777-200ER också. Det kommer innebära att flygplan med First, men som inte är renoverade finns platserna men inte hela produkten.
Lite nostalgi:
Recension: United GlobalFirst Tokyo-San Francisco - mer business class än första klass - BusinessClass.se
Hur är United First class? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Amerikanska bolag var en gång världsledande. Men nu är det enbart American Airlines som har International First, men enbart på en liten flotta på 20 flygplan (B777-300ER). Dock tycker jag hårdvaran på American Business är bra, och jag tycker både Delta och United Polaris ser bra ut.
Vem blir vår sista resenär ombord United Polaris First?
Få bolag skapar större engagemang än United och deras internationella First Class produkt. Men snart är det slut.
B747-400 fick i pension förra året
B777-300ER kom utan First (bara nya Polaris Business)
B767-300ER med First byggs om
B777-200ER med First byggs om
Det finns flera källor där ute, men denna information kommer från Airliners.net
United ending Polaris First ticket sales - Airliners.net
United slutade sälja First på B767-300ER i mars, och i slutet av juni är det slut för B777-200ER också. Det kommer innebära att flygplan med First, men som inte är renoverade finns platserna men inte hela produkten.
Lite nostalgi:
Recension: United GlobalFirst Tokyo-San Francisco - mer business class än första klass - BusinessClass.se
Hur är United First class? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Amerikanska bolag var en gång världsledande. Men nu är det enbart American Airlines som har International First, men enbart på en liten flotta på 20 flygplan (B777-300ER). Dock tycker jag hårdvaran på American Business är bra, och jag tycker både Delta och United Polaris ser bra ut.
Vem blir vår sista resenär ombord United Polaris First?