Senaste nytt

Snabbt få ihop 100.000 eurobonus

Tack för alla tips och inputs.
Jag har signat upp mig och sambon (vi har pointsharing) på singular society (50% rabatt med en kod jag hittade)
Skickat en länk och bjudit in sambon till amex premium för 10.000 (kampanj som går ut idag) ansökt om MC premium
Signat 2 försäkringar med Hedvig. Går allt detta igenom så är det 60.000 eurobonuspoäng. Sen har vi bestämt oss för att köra Betalo med några räkningar framöver och allt på Amex som går. Hoppas vi kommer iväg nästa år.
Skaffa Curve för att i större utsträckning utnyttja dubbla poänghelger med SAS MC, ger betydligt mer poäng än Amex Premium (du behöver dock lägga 150k på Amex om du vill ha 241 vouchern).

Jag är new beginner på detta med presentkort som går att köpa på SAS Eurubonus Shopping. Jag har läst det jag kan i tråden om speciellt Zupergift.

Men visst är det så att om jag köper ett antal Zupergift för typ 10 000 kr (maxbelopp) med mitt SAS MC Premium så får jag dels 5 000 poäng per kort samt även poäng för köpe-beloppet på SAS MC… Om jag dessutom väntar och köper korten på en dubbelpoängshelg som blir utfallet ännu bättre?

Tanken är att köpa ny TV och ny MAC inkl. itllbehör och annat i höst.
På Zupergifts hemsida nämner de att man får använda ”max 5 presentkort per köp” på tex. Elgiganten. Detta innebär väl att det både poäng och köpmässigt blir bättre att köpa Zupergifts presentkort än att tex gå på Elgigantens egna?

Jag är new beginner på detta med presentkort som går att köpa på SAS Eurubonus Shopping. Jag har läst det jag kan i tråden om speciellt Zupergift.

Men visst är det så att om jag köper ett antal Zupergift för typ 10 000 kr (maxbelopp) med mitt SAS MC Premium så får jag dels 5 000 poäng per kort samt även poäng för köpe-beloppet på SAS MC… Om jag dessutom väntar och köper korten på en dubbelpoängshelg som blir utfallet ännu bättre?

Tanken är att köpa ny TV och ny MAC inkl. itllbehör och annat i höst.
På Zupergifts hemsida nämner de att man får använda ”max 5 presentkort per köp” på tex. Elgiganten. Detta innebär väl att det både poäng och köpmässigt blir bättre att köpa Zupergifts presentkort än att tex gå på Elgigantens egna?
Så länge poängintjäningen via zupergift 50p/100kr överstiger det sas-shoppen anger vid köp direkt hos dem så är det ju en bra deal, det finns de hos SAS som ger mer än 50p/100kr.
Sen gäller det att ha koll på respektive inlösningsställe vilka regler som gäller, det verkar du ju ha kollat upp. Tips är att läsa även på respektive butiks hemsida vad som gäller för presentkort för att minimera risken för en oops.
Kolla även begränsningar för zupergift, det funkar inte att växla till allt om det köps via SAS.

Så länge poängintjäningen via zupergift 50p/100kr överstiger det sas-shoppen anger vid köp direkt hos dem så är det ju en bra deal, det finns de hos SAS som ger mer än 50p/100kr.
Sen gäller det att ha koll på respektive inlösningsställe vilka regler som gäller, det verkar du ju ha kollat upp. Tips är att läsa även på respektive butiks hemsida vad som gäller för presentkort för att minimera risken för en oops.
Kolla även begränsningar för zupergift, det funkar inte att växla till allt om det köps via SAS.

Men man köper alltså presentkort med hjälp av presentkortet...? Först Zupergift för tex 10 000 kronor (max belopp på SAS Eurobonus Shopping), sedan köper jag 2 st Elgiganten kort för 5 000 kr st (max belopp på Zupergift.com), för detta får jag då 5 000 p ? Men om jag köper ElGigantens kort direkt utan att gå via Zupergift, då får jag bara 2 500...? Så ur poängsynpunkt så är det Zupergift som gäller...??

Har du ens varit inne och tittat vad du får om du köper presentkort direkt via SAS? Du får 50p/100kr där också.

Ahh har sett fel…50/100 p där också…
Men man får poäng för själva köpesumman också? Om man använder typ SAS MC ?

Toppen