HCas
Medlem
Jag skickade in en ansökan om förseningsersättning till Snälltåget tidigare i somras. Fick ingen återkoppling förrän efter fyra veckor, då det kom ett generiskt mail om att alla öppna kundtjänstärenden nu kommer att avslutas så att de "ska kunna fokusera på rätt ärenden". Om man ändå ville att ens ärende skulle hanteras skulle man höra av sig. Efter två påstötningar om att jag ville det, och ytterligare nästan två veckor, har jag inte hört något alls.
Den hittills uteblivna ersättningen handlar inte om några stora summor men det känns mycket oseriöst att avsluta ohanterade ärenden istället för att beta av dem, och att sedan inte ens kunna återkomma med en bekräftelse på att man kommer hantera saken när kunden begär det. Trist, jag gillar Snälltåget annars.
Den hittills uteblivna ersättningen handlar inte om några stora summor men det känns mycket oseriöst att avsluta ohanterade ärenden istället för att beta av dem, och att sedan inte ens kunna återkomma med en bekräftelse på att man kommer hantera saken när kunden begär det. Trist, jag gillar Snälltåget annars.