a_karlsson
Medlem
Föreslår att vi fortsätter använda den så vi ser vad de konkret gör. Högst sannolikt ingenting alls.
Haha, i Tallinn så jagade de efter mig när jag gick genom en öppen dörr rakt fram så jag kom ut på andra sidan istället för att svänga höger genom taxfreen, men jag tror också att absolut ingen kommer att bry sig på Arlanda.Föreslår att vi fortsätter använda den så vi ser vad de konkret gör. Högst sannolikt ingenting alls.
OSL har.Jag har fullförståelse att Swedavia inte vill att man använder denna gångväg, jag tror att näringsidkarna på ARN och övriga Swedavia flygplatser har en del av hyran som omsättnings hyra.
Vilka flygplatser har gångvägar/genvägar för doftallergier?
Någon som har en bild på den "officiella" smitvägen inuti taxfreen?
Tack, bra info! Verkar vara praktiskt när man ska till F-gates/passkontrollen, men varför ska man dölja den så jävla mycket?
Det borde man ju få, annars skulle det sitta en kortläsare där och man är tvungen att nyttja sitt passerkort (som anställd)... Så är det ju överallt annars.Får man fortsatt använda gången trots att det står personalingång på dörren? Jag vågade inte testa idag.
Själv flyger jag så mycket att jag ser mig själv som personal.Det borde man ju få, annars skulle det sitta en kortläsare där och man är tvungen att nyttja sitt passerkort (som anställd)... Så är det ju överallt annars.