Till en urusel växlingskurs kanske det går att konvertera poängen till Coop Medmera-poäng och sedan tillbaka igen? Annars vet jag inte om det finns så mycket du kan göra med dem som är värt krånglet, i och med att du inte tänkt resa innan de går ut...Helst hade jag velat att man på något sätt kunde spendera dem så att man kunde återinvestera poängen.
2000 Eurobonuspoäng kan växlas in mot 5000 Coop-poäng. Dessa 5000 Coop-poäng kan sedan växlas tillbaka till 500 Eurobonuspoäng. Man går alltså miste om 75% av sina Eurobonuspoäng.Till en urusel växlingskurs kanske det går att konvertera poängen till Coop Medmera-poäng och sedan tillbaka igen? Annars vet jag inte om det finns så mycket du kan göra med dem som är värt krånglet, i och med att du inte tänkt resa innan de går ut...
Å andra sidan är 25% mer än 0%.2000 Eurobonuspoäng kan växlas in mot 5000 Coop-poäng. Dessa 5000 Coop-poäng kan sedan växlas tillbaka till 500 Eurobonuspoäng. Man går alltså miste om 75% av sina Eurobonuspoäng.
Hej!
Jag har nyligen kommit igång men har tyvärr 2000 poäng som förfaller 31 mars i år och undrar om det finns något smart sätt jag kan göra av med dem istället för att bara köpa något godis eller kaffe?