Senaste nytt

Skillnader på olika Eurobonusförmåner mellan de skandinaviska länderna

Nemo

Medlem
Har nu beställt Phonzo Cash och väntar på inlogg. Gillar att det inte är någon fastmånadskostnad då det inte är tänkt att jag ska ringa ut utan bara ha det så vänner/familj/myndigheter kan nå mig på ett svenskt nummer. Har Telia i Norge med 1000 gratis minuter i månaden till Sverige så det räcker tillsvidare. Om jag har förstått det rätt så kan man använda Phonzo genom en app till Iphone men rätta mig gärna om du har annan erfarenhet. Har du några andra tips på vad man ska göra med sitt svenska personnummer än iptelefoni/bank/pass. Mitt pass är endast 3 år gammalt så jag chansar på att vara tillbaka i Sverige igen när det ska förnyas (tanken är att vi ska bo här 1,5 år).
Jag känner inte till någon phonzo-app, vilket dock inte motsäger att det finns. Däremot har phonzo möjlighet att läggas in i några Nokia-mobiler, är man tillräckligt tekniskt bevandrad kanske det går att lägga in i en iPhone. Kontakta phonzo kundtjänst så kan de hjälpa dig.

Edit:
1. Sök på "sip client" på Appstore.
2. Ladda ned en sip-app du tror på. (Edit2: exvis Acrobits Softphone Acrobits Softphone - SIP phone for VoIP calls on the App Store on iTunes
3. Använd inställningarna på Phonzo AS
4. Nu har du (förhoppningsvis) phonzo i din iPhone
 
Last edited:
Toppen